Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2014. július 18., péntek

Hamis spagetti

     
                 Egyszer már készítettem milánói raguhoz cukkinit, amelyet szálasra gyalultam, és blansíroztam.
Most hasonló módon csináltam tökből: a megtisztított tökből a nagylyukú reszelőn (ami valójában egy régi nokedliszaggató, de tököt, káposztát is lehet a hátoldalán reszelni) szép hosszú szálakat vágtam. Még azon nyersen megkóstoltam, és meglepően finomnak találtam nyersen is!
     Mivel épp akkor főtt a gáztűzhelyen egy adag pörkölt, amit egészen apróra vágott csirkemellből készítettem minimális olívaolajjal, hirtelen ötlettől vezérelve áthangoltam olaszosra, oregánó, bazsalikom is került bele, és egy jó adag paradicsompüré - így főtt készre, jól beforraltam, majd megfelelő mennyiségű szálas tököt kevertem hozzá, de ezzel már csak ha fél percet főztem, nem akartam szétfőzni.
Nagyon finom, éppen "al dente" lett így, reszelt sajttal tökéletes illúziója a tésztás ételnek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése