Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2014. július 13., vasárnap

"Ugyanaz másképpen" - csirkemell és cukkini már megint

A cukkiniben az a jó, hogy semleges íze miatt nagyon válzozatosan fűszerezhető, elkészítése egyáltalán nem időigényes, gyors ebédekhez, vacsorákhoz ideális köret.
Kaptam egy jó nagy cukkinit, ami már inkább spárgatök méretű ... Meghámoztam, kibeleztem, a felét a hámozóval "metéltre" vágtam.
Csirkemellet wok fűszerrel megszórtam, egy teáskanálnyi olíva olajjal kikent teflon serpenyőben a következőképp megpirítottam: az egyik oldalát erős lángon, fedő alatt sütöttem, amíg körben fehér szegélye lett, majd megfordítottam a szeleteket, ezt az oldalt is pirítottam, majd egy kortynyi vizet öntöttem hozzá, és kicsit pároltam - ettől porhanyós lesz. A húst kiszedtem, majd a serpenyőbe tettem a cukkinit a maradék szaftra, megsóztam, és fedő alatt sütöttem, közben megkevertem. Pár perc alatt kész.

Az egyik oldal:

 Másik oldal:

Cukkini "szélesmetélt"


Tálalva

 Kevés szójaszósszal öntözve is nagyon szeretjük!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése