Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2015. március 17., kedd

Csirkemájas tokány "angyalhaj" körettel


Fél csirkemellet centis csíkokra vágtam, ugyanígy 3 csirkemájat is. Két közepes méretű hagymát összevágtam, kevés kókuszzsíron megdinszteltem, belenyomtam egy gerezd fokhagymát is, majd hozzáadtam a húst, fehéredésig kevertem, majd egy csapott evőkanálnyi pirospaprikát is kevertem bele, majd rögtön felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, sóztam, borsoztam, bőven szórtam rá majoránnát, és hozzákevertem a májat is. Jól összeforraltam, majd kevés paradicsompürét is adtam hozzá, majd puhára főztem. 
Csípős paprikával is ízesítettem.
A NoCarb angyalhaj tésztát a már ismert módon öblítettem, forraltam - a tokányt ezzel tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése